Zisson leverer skybaserte kontaktsenterløsninger som forbedrer kundeservice og kundeopplevelser.
Zisson tilbyr en skybasert kontaktsenterløsning som forenkler kundeservice og forbedrer kundeopplevelser. Selskapet tilbyr fleksible programvareløsninger som integrerer ulike kommunikasjonskanaler som e-post, chat og sosiale medier, og gir dermed full kontroll over digitale kundereiser. Zisson fokuserer på å sikre høy besvarelsesgrad og kundetilfredshet ved å implementere smart ruting og effektivisere arbeidsflyten.
Selskapet arbeider med bedriftskunder gjennom 'Contact Center as a Service', som inkluderer sømløse integrasjoner med eksisterende teknologiske økosystemer. Ved å bruke brukervennlige API-er og 'Best of Breed' SaaS-løsninger, hjelper Zisson sine kunder med å optimalisere kundeservicen og redusere kostnader. Gjennom årene har de hjulpet selskaper med å redusere svartiden og øke effektiviteten i kundekontaktprosessene.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 64,797,944 |
Driftskostnader | NOK 79,432,592 |
Driftsresultat | NOK -14,634,648 |
Finansresultat | NOK 472,440 |
Resultat før skatt | NOK -14,162,208 |
Årsresultat | NOK -11,279,880 |
Egenkapital | Total: NOK 24,474,772 Opptjent: NOK -34,153,186 |
Gjeld | Total: NOK 100,154,422 Kortsiktig: NOK 30,937,919 Langsiktig: NOK 69,216,503 |
Eiendeler | Total: NOK 124,629,194 Omløpsmidler: NOK 21,580,614 Anleggsmidler: NOK 103,048,580 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Zisson AS | Selskap | 1,809,215 | 0.2586% | NO0010462385 |