Metro Branding bygger sterke merkevarer og skaper gode kundeopplevelser.
Metro Branding er et strategisk kommunikasjonsbyrå som fokuserer på å bygge sterke merkevarer og skape gode kundeopplevelser. Byrået spesialiserer seg i å hjelpe kundene med å skille seg ut fra konkurrentene gjennom umiddelbar gjenkjennelse og intuitive assosiasjoner. Metro Branding legger stor vekt på at gode kundeopplevelser og en tydelig posisjonering av merkevaren er lønnsomme investeringer for enhver bedrift.
De tilrettelegger for at deres kunder oppnår en tydelig posisjon i markedet og investerer i strategisk kommunikasjon som gir resultater.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
paal andré schwital | Person | 100 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | Ukjent |
Driftskostnader | NOK 66,743 |
Driftsresultat | NOK -66,743 |
Finansresultat | NOK 463,084 |
Resultat før skatt | NOK 396,341 |
Årsresultat | NOK 396,341 |
Egenkapital | Total: NOK 4,123,541 Opptjent: NOK 4,023,541 |
Gjeld | Total: NOK 191,797 Kortsiktig: NOK 191,797 0 |
Eiendeler | Total: NOK 4,315,338 Omløpsmidler: NOK 2,554,577 Anleggsmidler: NOK 1,760,761 |