Metro Branding bygger sterke merkevarer gjennom strategisk kommunikasjon og unike kundeopplevelser.
Metro Branding er et strategisk kommunikasjonsbyrå som spesialiserer seg på å bygge sterke merkevarer og skape meningsfulle kundeopplevelser. Selskapet arbeider for å sikre at deres klienter skiller seg ut fra konkurrentene gjennom umiddelbar gjenkjennelse og intuitive assosiasjoner. De fokuserer på at tydelige posisjoner kombinert med kvalitetsopplevelser gir økonomiske fordeler, og ser dette som en lønnsom investering.
Metro Branding har flere kontorer og innehar ulike sertifiseringer som dokumentasjon på sin ekspertise i bransjen. De sikter på å holde sine kunder oppdatert med de nyeste nyheter og utviklinger, og forståelsen av viktigheten av innovative merkevareløsninger har gjort dem til en ettertraktet aktør i markedet.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 70,263,961 |
Driftskostnader | NOK 70,173,586 |
Driftsresultat | NOK 90,375 |
Finansresultat | NOK -55,901 |
Resultat før skatt | NOK 34,474 |
Årsresultat | NOK 7,435 |
Egenkapital | Total: NOK 835,987 Opptjent: NOK 680,306 |
Gjeld | Total: NOK 12,159,850 Kortsiktig: NOK 12,159,850 0 |
Eiendeler | Total: NOK 12,995,837 Omløpsmidler: NOK 12,230,400 Anleggsmidler: NOK 765,437 |
Navn | Rolle | Type | Valgt av |
---|---|---|---|
cathrine stensland | Daglig leder | Person | |
martin bentzen | Styrets leder | Person | Representant for A-aksjonærene |
paal andré schwital | Styremedlem | Person | |
henriette gedde-linna | Styremedlem | Person | Representant for A-aksjonærene |
Henka Revisjon AS | Revisor | Selskap | |
Viken Økonomi AS | Regnskapsfører | Selskap | |
kjartan høvik | Styremedlem | Person |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Metro Branding AS | Selskap | 102,752 | 12.044% | Ordinære aksjer |