LeadX 360 er en helmobil Lead Management-plattform som forbedrer B2B-salgsprosesser ved å integrere alle interessenter.
LeadX 360 er en banebrytende, helmobil Lead Management-plattform designet spesielt for B2B-selskaper for å optimere salgsprosesser. Plattformen tilrettelegger for integrasjoner med ledende CRM-systemer som Salesforce, HubSpot, SuperOffice, og WebCRM, samt tilbyr en REST API. Dette sikrer en konstant tilførsel av kvalifiserte leads fra både interne og eksterne kilder.
LeadX 360s brukervennlige grensesnitt og mulighetene for sanntidsvarsler engasjerer ansatte og partnere til å støtte salgsinnsatsen, noe som resulterer i reduserte ledetider og kostnader, forbedret samarbeid og eierskap, samt økte inntekter. Ved å gi alle interessenter en 360-graders innsikt, bidrar plattformen til å bryte ned organisatoriske siloer og fremme et nettverksbasert salgsmiljø. Brukerne opplever betydelige forbedringer i konverteringsrater og avkastning på investeringer, med en bemerkelsesverdig økning i kvaliteten og kvantiteten av leads.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 189,768 |
Driftskostnader | NOK 2,052,397 |
Driftsresultat | NOK -1,862,629 |
Finansresultat | NOK 1,997 |
Resultat før skatt | NOK -1,860,632 |
Årsresultat | NOK -1,860,632 |
Egenkapital | Total: NOK 238,332 Opptjent: NOK -18,151,722 |
Gjeld | Total: NOK 2,447,473 Kortsiktig: NOK 954,973 Langsiktig: NOK 1,492,500 |
Eiendeler | Total: NOK 2,685,805 Omløpsmidler: NOK 2,685,805 0 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Leadx AS | Selskap | 109,633 | 0.2055% | Ordinære aksjer |