Kezzler revolusjonerer produktsporing og datahåndtering gjennom digitale identiteter for økt forsyningskjedesynlighet.
Kezzler er et selskap som tilbyr en avansert digital plattform for produktsporing gjennom bruk av unike digitale identiteter. Plattformen, kjent som Kezzler Connected Products Platform, er spesielt utviklet for å håndtere et massivt antall datapunkter generert fra sporing på varenivå. Kezzlers teknologi forbedrer synligheten i forsyningskjeden, sikrer samsvar med regelverk, og støtter bærekraftige løsninger gjennom sanntidsoppdateringer og sikre digitale ID-er.
Plattformen kan enkelt integreres med eksisterende IT-systemer gjennom API-integrasjon, og tilbyr innsikt og rapporter via native dashboard-funksjonaliteter. Kezzler fokuserer på å bygge bærekraftige verdikjeder i en sirkulær økonomi, der alle interessenter, inkludert forbrukere, ansatte, partnere, og samfunn, spiller en viktig rolle. Gjennom samarbeidet med aktører som Trimco Group og TOMRA, bidrar Kezzler til moteindustriens bærekraftsarbeid.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 36,555,686 |
Driftskostnader | NOK 66,454,534 |
Driftsresultat | NOK -29,898,848 |
Finansresultat | NOK 1,460,043 |
Resultat før skatt | NOK -28,438,805 |
Årsresultat | NOK -28,438,805 |
Egenkapital | Total: NOK 49,946,473 Opptjent: NOK -352,354,160 |
Gjeld | Total: NOK 22,183,477 Kortsiktig: NOK 16,183,477 Langsiktig: NOK 6,000,000 |
Eiendeler | Total: NOK 72,129,950 Omløpsmidler: NOK 42,034,410 Anleggsmidler: NOK 30,095,540 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Kezzler AS | Selskap | 9,720 | 0.0111% | NO0010313018 |