Inbound spesialiserer seg på B2B-markedsføring for å øke salg gjennom inbound marketing.
Inbound er Norges første rene inbound marketing-byrå, spesialisert på å hjelpe små og mellomstore B2B-selskaper med markedsføring som øker salg. Med fokus på inbound-metodikk gir byrået strategisk planlegging, innholdsproduksjon, søkemotoroptimalisering og distribusjon av innhold for å oppnå forretningsmål. Inbound har dyptgående kunnskap om HubSpot-plattformen for effektiv markedsføring og salgsprosesser.
Selskapet legger vekt på målbare resultater og setter klientmålene i sentrum for alle strategier og tiltak. Deres spesialister bistår med å frigjøre tid for kundene, slik at de kan fokusere på sine styrkeområder mens Inbound håndterer markedsføring. Inbound utmerker seg i å skape relevante leads og forbedre salgsprosedyrer, samt uredd utfordre klienter til å prøve nye tilnærminger for suksess.
De gir også innsikt i hva som fungerer gjennom fagartikler og rapporter, og holder nettbaserte seminarer for B2B-ledere.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 32,319,358 |
Driftskostnader | NOK 29,862,373 |
Driftsresultat | NOK 2,456,986 |
Finansresultat | NOK 57,053 |
Resultat før skatt | NOK 2,514,039 |
Årsresultat | NOK 1,940,045 |
Egenkapital | Total: NOK 1,449,677 Opptjent: NOK 1,058,212 |
Gjeld | Total: NOK 6,752,730 Kortsiktig: NOK 6,752,730 0 |
Eiendeler | Total: NOK 8,202,407 Omløpsmidler: NOK 6,678,084 Anleggsmidler: NOK 1,524,323 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Inbound Group AS | Selskap | 425 | 3.4942% | Ordinære aksjer |