House of Hygge designer bærekraftige, funksjonelle og tidløse klær inspirert av naturen.
House of Hygge er et norsk outdoor lifestyle-merke etablert i 2004 og har røtter i Hemsedal. Selskapet fokuserer på å designe funksjonelle, resirkulerte og tidløse plagg for både dame, herre og barn, med en inspirasjon fra natur og friluftsliv. De legger stor vekt på bærekraft og miljøvennlighet ved å benytte resirkulerte materialer i produksjonen.
House of Hygge tilbyr også nettsidestatistikk gjennom bruk av informasjonskapsler, som anonymt samler informasjon for å forbedre brukeropplevelsen og optimalisere innholdet. Deres engasjement for naturlig estetikk og miljøvennlige praksiser appellerer til friluftsentusiaster som søker kvalitetsprodukter med hensyn til miljøet.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 17,271,136 |
Driftskostnader | NOK 19,223,522 |
Driftsresultat | NOK -1,952,386 |
Finansresultat | NOK -527,964 |
Resultat før skatt | NOK -2,480,350 |
Årsresultat | NOK -2,407,788 |
Egenkapital | Total: NOK 4,431,672 0 |
Gjeld | Total: NOK 15,427,708 Kortsiktig: NOK 10,479,458 0 |
Eiendeler | Total: NOK 19,859,380 Omløpsmidler: NOK 16,820,189 Anleggsmidler: NOK 3,039,191 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
House Of Hygge AS | Selskap | 7,371 | 2.4306% | Ordinære aksjer |