God dag er et kreativt reklamebyrå som utfordrer standarder med teknologi og bærekraft.
God dag er et reklamebyrå som spesialiserer seg på å utvikle kreative digitale opplevelser. De kombinerer ny teknologi med kreativitet for å utfordre etablerte standarder innen merkedesign, annonsering og innholdsproduksjon. Kundene deres kan forvente høy kvalitet på prosjektene, og byrået er kjent for å opprettholde en god intern kultur med fokus på vennskap og samarbeid.
God dag er opptatt av å ta klimahensyn og ønsker å redusere sitt miljøavtrykk, noe som gir kundene en mulighet til å støtte bærekraftige praksiser i prosjektene. De integrerer teknologi som cookies for å forbedre brukeropplevelser samtidig som de sikrer kundedata. Deres tjenester omfatter blant annet utvikling av nye nettsider med unike koncepter og digitale skilt, samt innholdsområder som kan omfavne dagligdagse øyeblikk og kundeopplevelser.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 14,423,048 |
Driftskostnader | NOK 14,414,838 |
Driftsresultat | NOK 8,210 |
Finansresultat | NOK -6,480 |
Resultat før skatt | NOK 1,730 |
Årsresultat | NOK 1,730 |
Egenkapital | Total: NOK 1,963,159 Opptjent: NOK -2,419,666 |
Gjeld | Total: NOK 2,177,109 Kortsiktig: NOK 2,177,109 0 |
Eiendeler | Total: NOK 4,140,268 Omløpsmidler: NOK 3,343,766 Anleggsmidler: NOK 796,502 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
God Dag AS | Selskap | 281,449 | 4% | Ordinære aksjer |