Brandpad gir en komplett løsning for digitale merkevarehåndbøker uten koding.
Brandpad er en avansert plattform for digitale merkevarehåndbøker, designet for å hjelpe designstudioer og merkevareeiere med å standardisere og effektivisere sine merkevareleveranser. Ved å samle alle nødvendige ressurser, spesifikasjoner og guider i skyen, tilbyr Brandpad en alt-i-ett-løsning for å skape interaktive og tilpassede merkevareopplevelser uten behov for koding. Plattformen gjør det mulig for brukere å enkelt organisere, administrere og oppdatere merkevareidentiteter, noe som reduserer behovet for etterprosjektsstøtte og eliminerer forvirring rundt versjoner.
Brukervennlig design og tilgangskontroll gjør at både interne team og eksterne samarbeidspartnere kan arbeide effektivt sammen. I tillegg til dette gir Brandpad en porteføljevennlig tilnærming slik at flere merkevarer kan forvaltes oversiktlig fra ett sted, samtidig som de sørger for at alle oppdateringer synkroniseres automatisk. Klienter og samarbeidspartnere kan enkelt laste ned nødvendige filer direkte fra den private eller offentlige merkevarehåndboken.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Papirfly AS | Selskap | 58,936 | 100% | A-aksjer |
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 6,485,055 |
Driftskostnader | NOK 6,474,297 |
Driftsresultat | NOK 10,758 |
Finansresultat | NOK 42,347 |
Resultat før skatt | NOK 53,105 |
Årsresultat | NOK 53,105 |
Egenkapital | Total: NOK 4,944,539 Opptjent: NOK -2,741,183 |
Gjeld | Total: NOK 3,419,853 Kortsiktig: NOK 1,419,853 Langsiktig: NOK 2,000,000 |
Eiendeler | Total: NOK 8,364,392 Omløpsmidler: NOK 1,194,137 Anleggsmidler: NOK 7,170,255 |