Atyp er et kreativt hybridbyrå som spesialiserer seg på atypisk merkevarekommunikasjon.
Atyp er et kreativt hybridbyrå som spesialiserer seg på å utvikle kommunikasjon gjennom integrering av ulike fagdisipliner innen strategi, kreativitet, media og teknologi. De fokuserer på å finne det som er typisk for en merkevare og formidle dette på en atypisk og unik måte. Byråets prosjektportefølje omfatter arbeid med samfunnsnyttige formål, som å bistå foreldre i samtaler med ungdom om alkoholbruk, med sikte på å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.
Atyp har mottatt anerkjennelse for sitt kreative arbeid, inkludert Sølvfisken-prisen for filmen 'Den utenkelige overgangen', produsert for Bufdir og fosterhjem.no. I tillegg til å vinne premier i byråkonkurranser, fortsetter Atyp å vokse og utvikle seg innen sitt felt, og tiltrekker kreative talenter for å jobbe med innovative kommunikasjonsløsninger.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | Ukjent |
Driftskostnader | NOK 36,875 |
Driftsresultat | NOK -36,875 |
Finansresultat | NOK -39,694 |
Resultat før skatt | NOK -76,569 |
Årsresultat | NOK -59,724 |
Egenkapital | Total: NOK 7,661,036 Opptjent: NOK 5,616,009 |
Gjeld | Total: NOK 2,736,656 Langsiktig: NOK 2,736,656 |
Eiendeler | Total: NOK 10,397,692 Omløpsmidler: NOK 670,592 Anleggsmidler: NOK 9,727,100 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Atyp AS | Selskap | 44,923 | 100% | Ordinære aksjer |
Atyp Holding AS | Selskap | 10,200 | 11.3528% | Ordinære aksjer |