Apeland spesialiserer seg på omdømme- og merkevarebygging gjennom analyse, kommunikasjon og PR.
Apeland er et spesialistfirma innen analyse, kommunikasjonsstrategi, PR, digital kommunikasjon og reklame, med hovedmål om å styrke omdømme og merkevarer. Selskapet anvender analyseverktøyet Traction for å måle omdømme og merkevareoppfattelse, og tilbyr tjenester som Digitalt Forum for å effektivisere digital tilstedeværelse. De er kjent for sitt arbeid med å forstå kundenes behov for å tilby relevante og langvarige løsninger.
Apeland arrangerer også Omdømmedagen, et arrangement hvor de deler innsikt og beste praksiser innen omdømmebygging. Deres ekspertise hjelper ulike organisasjoner med å jobbe smartere i digitale kanaler og oppnå større effekt i sin kommunikasjon.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Campfire AS | Selskap | 100,600 | 95.681% | Ordinære aksjer |
Apeland AS | Selskap | 4,541 | 4.319% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 61,273,055 |
Driftskostnader | NOK 51,232,730 |
Driftsresultat | NOK 10,040,325 |
Finansresultat | NOK -306,221 |
Resultat før skatt | NOK 9,734,104 |
Årsresultat | NOK 7,519,672 |
Egenkapital | Total: NOK 1,104,603 Opptjent: NOK 55,521 |
Gjeld | Total: NOK 24,866,285 Kortsiktig: NOK 24,866,285 0 |
Eiendeler | Total: NOK 25,970,888 Omløpsmidler: NOK 24,225,607 Anleggsmidler: NOK 1,745,281 |