TRY er et ledende kommunikasjonshus i Norge som leverer innovative helhetstjenester innen kommunikasjon.
TRY er et fremtredende kommunikasjonshus i Norge som tilbyr en helhetlig tilnærming til kommunikasjonstjenester. Med et erfarent team av kreatører, designere, rådgivere og spesialister innen teknologi, støtter TRY både store og små kunder fra ulike bransjer, inkludert SATS, Norwegian og DNB. Selskapet ble etablert i 1998 og har blitt kåret til Norges beste byrå 21 år på rad, med anerkjennelser som den første norske løven i Cannes.
TRY legger stor vekt på høy kvalitet, innovasjon og tverrfaglig samarbeid for å levere merkevarebyggende reklamefilmer, taktiske budskap og kampanjer som kan drive holdningsendringer. Selskapets filosofi handler om å holde ansatte engasjert og oppdatert, samtidig som de alltid søker nye strategiske løsninger for å oppnå ønskede resultater for kundene sine.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Try AS | Selskap | 119,982 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 29,636,041 |
Driftskostnader | NOK 27,743,538 |
Driftsresultat | NOK 1,892,503 |
Finansresultat | NOK 80,334 |
Resultat før skatt | NOK 1,972,837 |
Årsresultat | NOK 1,532,181 |
Egenkapital | Total: NOK 1,080,093 Opptjent: NOK 97,600 |
Gjeld | Total: NOK 6,321,488 Kortsiktig: NOK 6,321,488 0 |
Eiendeler | Total: NOK 7,401,581 Omløpsmidler: NOK 6,895,521 Anleggsmidler: NOK 506,060 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Apt AS | Selskap | 1,000 | 100% | Ordinære aksjer |