Sterk digital tilstedeværelse og riktig domenenavn er nøkkelen til suksess for hoteller.
Teksten understreker viktigheten av en sterk digital tilstedeværelse og et strategisk valg av domenenavn for hoteller i en tid hvor internett er en integrert del av dagliglivet. For å tiltrekke og beholde kunder i et konkurranseutsatt marked, bør hoteller være synlige og lett tilgjengelige online. En brukervennlig nettside med omfattende informasjon, høykvalitets bilder og virtuelle omvisninger kan være avgjørende for potensielle gjesters beslutningsprosess.
Sosiale medier spiller også en betydelig rolle med å øke hotellets synlighet, spre kundeanmeldelser, og dele spesialtilbud. Et godt domenenavn kan styrke hotellets merkevare og troverdighet, noe som kan føre til økt kundetilstrømning og salg. En solid digital tilstedeværelse og strategisk domenenavnvalg er derfor essensielt for hotellenes suksess i dagens digitale tidsalder.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Topcamp AS | Selskap | 10 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 6,191,013 |
Driftskostnader | NOK 6,872,673 |
Driftsresultat | NOK -681,659 |
Finansresultat | NOK 5,801 |
Resultat før skatt | NOK -675,859 |
Årsresultat | NOK -528,342 |
Egenkapital | Total: NOK -96,695 Opptjent: NOK -166,888 |
Gjeld | Total: NOK 3,561,598 Kortsiktig: NOK 3,561,598 0 |
Eiendeler | Total: NOK 3,464,903 Omløpsmidler: NOK 1,741,926 Anleggsmidler: NOK 1,722,977 |