FRONT STUDIO leverer kreative digitale løsninger som gir målbare resultater.
FRONT STUDIO er et kreativt byrå som fokuserer på å utvikle digitale løsninger som gir målbare resultater for sine oppdragsgivere. De tilbyr tjenester innen nettjenester, søkemotorannonsering og digital synlighet, med mål om å levere langsiktig verdi til sine kunder. Som både Miljøfyrtårn-bedrift og Google Partner, er de forpliktet til å bruke de nyeste verktøyene og metodene for å sikre optimal ytelse.
FRONT STUDIO håndterer også innsikt i sosiale medier og bruk av informasjonskapsler for å forbedre brukererfaringen på deres nettsider. De bruker analyseverktøy som Google Analytics for å forstå og forbedre brukeropplevelsen, og de oppfordrer til kreativitet som går ut over tradisjonelt design for å oppnå de beste resultatene. Som et digitalt byrå stiller de høye krav til kvalitet og innovasjon for å hjelpe kundene med å bli synlige digitalt.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 28,260,734 |
Driftskostnader | NOK 26,673,565 |
Driftsresultat | NOK 1,587,169 |
Finansresultat | NOK 77,932 |
Resultat før skatt | NOK 1,665,101 |
Årsresultat | NOK 1,274,617 |
Egenkapital | Total: NOK 1,802,251 Opptjent: NOK 1,702,251 |
Gjeld | Total: NOK 8,389,481 Kortsiktig: NOK 8,389,481 0 |
Eiendeler | Total: NOK 10,191,732 Omløpsmidler: NOK 9,179,438 Anleggsmidler: NOK 1,012,294 |