Et kreativt prosjekt- og kommunikasjonsbyrå som bygger merkevarer og engasjerer publikum.
The Oslo Way er et selvstendig prosjekt- og kommunikasjonsbyrå som spesialiserer seg på strategisk rådgivning og merkevarebygging. Selskapet er kjent for sin kreativitet og fleksibilitet, og arbeider med en rekke frilansere og underleverandører. Deres prosjekter inkluderer fotofestivaler som Oslo Negativ, hvor de bruker historiske lokasjoner og kreative løsninger for å engasjere publikum.
The Oslo Way bistår også artister med karriereutvikling, tilbyr tjenester som markedsføring, strategisk rådgivning og pressehistoriehåndtering, alt mens de opptrer som en integrert del av kundens team. Deres arbeid omfatter også lanseringer for filmprosjekter som Lange Flate Ballær III, hvor de aktivt bidrar til å skape oppmerksomhet gjennom kreative kampanjer.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 27,728,077 |
Driftskostnader | NOK 26,501,153 |
Driftsresultat | NOK 1,226,924 |
Finansresultat | NOK -6,763 |
Resultat før skatt | NOK 1,220,161 |
Årsresultat | NOK 900,670 |
Egenkapital | Total: NOK 3,791,406 Opptjent: NOK 3,766,976 |
Gjeld | Total: NOK 4,536,890 Kortsiktig: NOK 4,536,890 0 |
Eiendeler | Total: NOK 8,328,295 Omløpsmidler: NOK 7,786,721 Anleggsmidler: NOK 541,575 |