Sports Computing gjør avansert videoanalyse teknologi tilgjengelig via smarttelefon for idrettsutøvere på alle nivåer.
Sports Computing utvikler avanserte videoanalytiske teknologier som enkelt kan brukes med en smarttelefon. Deres teknologi gir nøyaktig analyse av kroppens bevegelser samt objektets hastighet, spinn og bane. Selskapet integrerer maskinlæringsalgoritmer for å gi personlig tilbakemelding til brukere, enten de er barn, amatører eller profesjonelle idrettsutøvere.
Sports Computing tilbyr en gratis spillmodell som sikrer bred tilgang til deres tjenester, med inntekter generert via sponsorer, in-app kjøp og spesialarrangementer. De har applikasjoner rettet mot flere idretter som golf, tennis og volleyball, og fokuserer på å bygge et globalt fellesskap blant sine brukere. With en stor markedsstyrke, strekker selskapets innflytelse seg over ulike idrettsgrener, samtidig som de fremmer kameratskap og sportsånd gjennom 'gamification'.
Med fokus på å gjøre avansert teknologi tilgjengelig og brukervennlig, ønsker Sports Computing å skape forbindelser og vennskap på tvers av kontinenter mens de forbedrer spillernes teknikker i sanntid.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 319,300 |
Driftskostnader | NOK 3,169,652 |
Driftsresultat | NOK -2,850,352 |
Finansresultat | NOK -90,980 |
Resultat før skatt | NOK -2,941,332 |
Årsresultat | NOK -2,941,332 |
Egenkapital | Total: NOK 284,937 Opptjent: NOK -416,197 |
Gjeld | Total: NOK 4,163,420 Kortsiktig: NOK 1,736,372 Langsiktig: NOK 2,427,048 |
Eiendeler | Total: NOK 4,448,357 Omløpsmidler: NOK 867,214 Anleggsmidler: NOK 3,581,143 |