Spiritgruppen spesialiserer seg på merkevarebygging gjennom innsikt og kreativitet for å engasjere målgrupper.
Spiritgruppen er et selskap som fokuserer på merkevarebygging ved å kombinere innsikt, kreativitet og gjennomføringsevne. De utfordrer etablerte sannheter og utforsker nye metoder for å engasjere og påvirke målgrupper, samtidig som de anerkjenner verdien av velprøvde metoder som fører til salg. Spiritgruppen tilbyr tjenester innen retail design, markedsinnsikt, brand storytelling og produksjon av innhold til sosiale medier.
De har utviklet et unikt innsiktsverktøy for dagligvarebransjen som gir en omfattende markedsoversikt, shopper- og tradeinnsikt, samt kartlegging av paraplykjeder og kjedeprofiler. Deres mål er å skape løsninger som vekker følelser og inspirerer, distraherer uten å forstyrre, og bidrar til sterke merkeopplevelser.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 9,530,622 |
Driftskostnader | NOK 9,232,952 |
Driftsresultat | NOK 297,670 |
Finansresultat | NOK -6,692 |
Resultat før skatt | NOK 290,978 |
Årsresultat | NOK 227,072 |
Egenkapital | Total: NOK 1,180,881 Opptjent: NOK 780,881 |
Gjeld | Total: NOK 1,532,431 Kortsiktig: NOK 1,532,431 0 |
Eiendeler | Total: NOK 2,713,312 Omløpsmidler: NOK 2,613,251 Anleggsmidler: NOK 100,062 |