Sesong 1 skaper engasjerende arrangementer og markedsføringsstrategier i musikk- og kulturbransjen.
Sesong 1 er et selskap som spesialiserer seg i håndtering av både store og små arrangementer, samt innholdsproduksjon, PR og markedsføring innen musikk- og kultursektoren. Med erfaring fra prestisjefylte prosjekter som Bjørn Eidsvågs 70-årsjubileum, Kaizers Orchestras comeback, og åpningen av Nasjonalmuseet, har de bygget et solid rykte for å levere kvalitetsarbeid. Selskapet fokuserer på å fremme både etablerte og nye talenter ved å utvikle langsiktige strategier i tett samarbeid med artister og profiler.
De legger stor vekt på god historiefortelling og innovasjon innen bransjen, og har vært involvert i betydningsfulle arrangementer som Festspillene i Bergen og Spellemannprisen. Sesong 1 er dedikert til å skape engasjerende innhold og sterk markedsføring for sine samarbeidspartnere.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 10,597,717 |
Driftskostnader | NOK 8,970,125 |
Driftsresultat | NOK 1,627,592 |
Finansresultat | NOK 1,660 |
Resultat før skatt | NOK 1,629,251 |
Årsresultat | NOK 1,250,942 |
Egenkapital | Total: NOK 994,911 Opptjent: NOK 972,981 |
Gjeld | Total: NOK 3,304,373 Kortsiktig: NOK 3,304,373 0 |
Eiendeler | Total: NOK 4,299,284 Omløpsmidler: NOK 3,977,894 Anleggsmidler: NOK 321,391 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Labeli AS | Selskap | 7,840 | 21.6318% | Ordinære aksjer |