Data-drevet digitalt markedsføringsbyrå som spesialiserer seg på mediekjøp og markedsføringsanalyse.
Precis Digital er et data-drevet digitalt markedsføringsbyrå etablert i 2012 av tre tidligere Google-ansatte. Selskapet spesialiserer seg på digital mediekjøp, markedsføringsanalyse og annonsekreativitet, og hjelper ledende merkevarer innen både B2C og B2B-industriene. Precis Digital kombinerer data og kreativitet for å utvikle vinnende strategier, og er kjent for sin innovative og transparente tilnærming til digital markedsføring.
Selskapet har mottatt flere prestisjetunge utmerkelser som Global Search Awards og Google Premier Partner Awards. Som en Google Premier Partner og Microsoft Advertising Elite Partner, tilbyr de tjenester innen markedsføringsoptimalisering, dataanalyser og CRO (Conversion Rate Optimization).
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
precis holding ab | Selskap | 51,000 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 165,083,178 |
Driftskostnader | NOK 159,338,887 |
Driftsresultat | NOK 5,744,291 |
Finansresultat | NOK -319,552 |
Resultat før skatt | NOK 5,424,738 |
Årsresultat | NOK 4,213,433 |
Egenkapital | Total: NOK 4,075,512 Opptjent: NOK 4,045,512 |
Gjeld | Total: NOK 61,083,699 Kortsiktig: NOK 61,074,127 Langsiktig: NOK 9,572 |
Eiendeler | Total: NOK 65,159,211 Omløpsmidler: NOK 63,948,773 Anleggsmidler: NOK 1,210,438 |