ORIVO sertifiserer og øker transparensen rundt produkters opprinnelse og ingredienser.
ORIVO er et norsk selskap som spesialiserer seg på å øke transparensen rundt opprinnelsen og ingrediensene til produkter gjennom sitt unike sertifiseringsprogram. Etablert i 2014, henvender selskapet seg til merkevarer og produsenter over hele verden, og hjelper dem med å verifisere innholdet i deres produkter. Dette gir forbrukere en evidensbasert garanti for at produktene med ORIVO-logoen er autentiske og har dokumentert opprinnelse.
Verifikasjonsprogrammet deres fungerer også som et verktøy for forbrukermarkedsføring og produktdifferensiering. Ved å teste produkter kjøpt direkte fra kundenes salgskanaler, sikrer ORIVO at prosessen forblir robust og pålitelig. Dette spiller en viktig rolle i en verden hvor mat og fôrkvalitet stadig blir utfordret av svindel, som eksemplifisert ved Horsegate-skandalen og svindel med olivenolje.
ORIVO hjelper med å gjenvinne tilliten til at produktene som forbrukes er ekte og valgt ut med hensyn til kvalitet og bærekraft.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 8,712,392 |
Driftskostnader | NOK 6,903,131 |
Driftsresultat | NOK 1,809,260 |
Finansresultat | NOK 23,207 |
Resultat før skatt | NOK 1,832,468 |
Årsresultat | NOK 1,553,087 |
Egenkapital | Total: NOK 9,423,821 Opptjent: NOK 1,469,734 |
Gjeld | Total: NOK 3,802,999 Kortsiktig: NOK 3,802,999 0 |
Eiendeler | Total: NOK 13,226,820 Omløpsmidler: NOK 7,791,399 Anleggsmidler: NOK 5,435,421 |