NDR kobler markedsundersøkelser med praktisk markedsføring ved å tilby intelligent publikumsdata i Norden.
Nordic Data Resources (NDR) spesialiserer seg på å koble markedsundersøkelser med praktisk markedsføring, ved å samarbeide med ledende aktører innen adtech. Selskapet betjener kunder i hele Norden, inkludert Danmark, Finland, Norge, og Sverige, ved å tilby intelligent og flerlags publikumsdata. Dette gjør det mulig for bedrifter å navigere i komplekse personvernsreguleringer, samtidig som de fullt utnytter potensialet i publikumsdata for effektive markedsføringskampanjer.
NDR samarbeider med respekterte partnere som Kantar Media og Adform for å tilby høykvalitetsdata som raskt kan aktiveres i spesifikke nordiske land eller i hele regionen. Med verktøyene og innsikten fra NDR kan merkevarer bedre informere og tilpasse sine digitale reklameinnsatser. I tillegg til å tilby omfattende data for forbrukeranalyse og målgruppeprofilering, sikrer NDR at digital annonsering er informert, kontrollerbar og effektiv.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 5,176,777 |
Driftskostnader | NOK 5,058,966 |
Driftsresultat | NOK 117,810 |
Finansresultat | NOK -10,585 |
Resultat før skatt | NOK 107,225 |
Årsresultat | NOK 107,225 |
Egenkapital | Total: NOK 896,466 Opptjent: NOK 79,390 |
Gjeld | Total: NOK 1,949,451 Kortsiktig: NOK 1,949,451 0 |
Eiendeler | Total: NOK 2,845,917 Omløpsmidler: NOK 2,805,143 Anleggsmidler: NOK 40,774 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Global Data Resources AS | Selskap | 10,000 | 20% | Ordinære aksjer |