The Brand Project forbedrer forretningsytelse gjennom strategisk merkevarebygging og digital innovasjon.
The Brand Project spesialiserer seg på å forme morgendagens merkevarer gjennom strategisk merkevarebygging som forbedrer forretningsytelse med dyptgående analyser og konkurransedyktig posisjonering. Selskapet legger stor vekt på digital design som driver innovasjon og enkelhet, og ser merkevarekommunikasjon som en avgjørende komponent både internt og eksternt. Dette krever praktiske råd og tilrettelegging for å oppnå strategisk beslutningspåvirkning i en raskt utviklende bedriftsverden.
Ved å håndtere merkevarearkitektur riktig, kan selskapet oppnå vekst, økt aksjonærverdi og en styrket merkevarekapital, noe som sikrer kontinuerlig vekst og organisasjonsutvikling. Transformasjonssuksess kan sikres gjennom riktig utført strategisk ekspansjon.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
carina åkredalen løvbræk | Person | 1,000 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 268,525 |
Driftskostnader | NOK 643,952 |
Driftsresultat | NOK -375,427 |
Finansresultat | NOK -128 |
Resultat før skatt | NOK -375,555 |
Årsresultat | NOK -375,555 |
Egenkapital | Total: NOK -193,962 Opptjent: NOK -223,962 |
Gjeld | Total: NOK 397,739 Kortsiktig: NOK 397,739 0 |
Eiendeler | Total: NOK 203,777 Omløpsmidler: NOK 177,495 Anleggsmidler: NOK 26,282 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
The Brand Project AS | Selskap | 10,000 | 29.6419% | Ordinære aksjer |