NG Dialogue leverer en plattform for engasjerende kundekommunikasjon via e-post og SMS.
NG Dialogue er en plattform designet for å forbedre kommunikasjon mellom bedrifter og deres kunder gjennom e-post og SMS. Med fokus på kundelojalitet og forbedring av tilbakemeldingssystemer, er deres tjenester skreddersydd for å gjøre hver kundekontakt meningsfull og engasjerende. Plattformen bidrar til å forvandle transaksjonelle meldinger til konverterende samtaler, og er støttet av mer enn 300 selskaper.
NG Dialogue tilbyr fleksible betalingsløsninger, inkludert Pay-as-you-Go, PRO, og Enterprise, for å imøtekomme ulike bedriftsbehov. De har også et fokus på markedsføringsautomatisering og kundeopplevelsesreiser, med mål om å bygge varige klientforbindelser og styrke merkevareidentiteten. Gjennom interaktive verktøy og funksjoner, hjelper deres plattform med å maksimere engasjement og resultater, og gir nyttig kundeinnsikt for bedre strategiske beslutninger.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 9,244,679 |
Driftskostnader | NOK 9,908,116 |
Driftsresultat | NOK -663,437 |
Finansresultat | NOK -239,675 |
Resultat før skatt | NOK -903,112 |
Årsresultat | NOK -199,112 |
Egenkapital | Total: NOK 3,054,871 Opptjent: NOK -2,042,186 |
Gjeld | Total: NOK 4,624,817 Kortsiktig: NOK 4,624,817 0 |
Eiendeler | Total: NOK 7,679,688 Omløpsmidler: NOK 6,260,579 Anleggsmidler: NOK 1,419,109 |