Mycalls tilbyr førsteklasses outsourcet call center og BPO-tjenester med fokus på kundeservice.
Mycalls er en ledende aktør innen call center-tjenester og BPO-løsninger, som spesialiserer seg på å levere førsteklasses kundeservice gjennom et bredt spekter av kanaler. Selskapet tilbyr omfattende tjenester som inkluderer innkommende og utgående samtaler, multikanalsupport, teknisk assistanse, telemarketing, ordrehåndtering og avtaleplanlegging. Med over ti års erfaring særlig innen dispatching for limousiner, taxier og medisinsk transport, hjelper Mycalls bedrifter med å effektivisere forretningsprosessene sine slik at de kan fokusere på kjernevirksomheten.
De samarbeider med et variert spekter av kunder, fra helseorganisasjoner for faktureringstjenester til teknisk support for transportsektoren, og sørger for profesjonelle og pålitelige tjenester av høy kvalitet. Mycalls er en pålitelig partner innen outsourcet kundeservice, kjent for sin sterke arbeidsmoral og ekspertise innen salg og kundepleie.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Strawberry AS | Selskap | 100 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 499,964 |
Driftskostnader | NOK 394,649 |
Driftsresultat | NOK 105,315 |
Finansresultat | NOK -544 |
Resultat før skatt | NOK 104,771 |
Årsresultat | NOK 81,721 |
Egenkapital | Total: NOK 341,179 Opptjent: NOK 311,179 |
Gjeld | Total: NOK 61,969 Kortsiktig: NOK 61,969 0 |
Eiendeler | Total: NOK 403,148 Omløpsmidler: NOK 403,148 0 |