Mediafarm skaper innovative og skreddersydde læringsløsninger for å engasjere og styrke læringseffekten hos sine kunder.
Mediafarm er et selskap med over 25 års erfaring som spesialiserer seg på å utvikle og levere skreddersydde læringsløsninger for sine kunder. De tilbyr tjenester som pedagogisk rådgivning, utforming av læringsløp og utvikling av læringsprogrammer, og bruker ny teknologi som VR-briller, 360-videoer og interaktive læringsspill. Mediafarm samarbeider med en rekke prestisjetunge organisasjoner som Europaparlamentet, Equinor og Aker BP, og utvikler programmer for både utdanningsinstitusjoner og bedrifter.
Deres tilnærming til læring er kreativ og nyskapende, og de sikrer at løsningene er både engasjerende og effektive. Mediafarm fokuserer på å tilby tett samarbeid for å sikre best mulig læringsutbytte, gjennom grundige prosesser og åpne samarbeid med kundene. De skaper innovative læringsopplevelser som for eksempel brettspill om IT-sikkerhet og digitale læringsspill om demokrati.
Som en engasjert læringspartner, hjelper Mediafarm med å styrke IT-sikkerhet, utvikle lederutviklingsprogrammer og forbedre digitale læringsevner for sine kunder.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 21,760,823 |
Driftskostnader | NOK 21,117,831 |
Driftsresultat | NOK 642,992 |
Finansresultat | NOK 99,141 |
Resultat før skatt | NOK 742,133 |
Årsresultat | NOK 577,500 |
Egenkapital | Total: NOK 1,187,640 Opptjent: NOK 686,224 |
Gjeld | Total: NOK 8,046,822 Kortsiktig: NOK 8,046,822 0 |
Eiendeler | Total: NOK 9,234,462 Omløpsmidler: NOK 9,133,708 Anleggsmidler: NOK 100,754 |