Loyalty leverer profesjonelle outsourcing-tjenester for kundeservice og salg for å styrke bedrifter i Skandinavia.
Loyalty tilbyr profesjonelle outsourcing- og co-sourcing-løsninger innen kundeservice, møtebooking og salg, med fokus på å støtte bedrifters vekst og utvikle sterke kunderelasjoner. Med over 25 års erfaring i bransjen, samarbeider Loyalty med kjente selskaper som Storebrand, Telenor og McDonald's, og leverer tjenester som bidrar til økt salg og omsetning. Selskapet opererer i Norge og resten av Skandinavia, og har oppnådd suksess gjennom høy kvalitet i møtebooking og salgsavdelinger, samt et sterkt lederteam.
Loyalty er anerkjent for sin styrke i å forvalte merkevarer og tilrettelegge for fantastiske resultater for sine kunder.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 68,605,784 |
Driftskostnader | NOK 62,642,362 |
Driftsresultat | NOK 5,963,422 |
Finansresultat | NOK 5,820,703 |
Resultat før skatt | NOK 11,784,125 |
Årsresultat | NOK 10,451,130 |
Egenkapital | Total: NOK 18,245,048 Opptjent: NOK 18,145,048 |
Gjeld | Total: NOK 18,462,427 Kortsiktig: NOK 18,462,427 0 |
Eiendeler | Total: NOK 36,707,475 Omløpsmidler: NOK 28,442,432 Anleggsmidler: NOK 8,265,043 |