Lily automatiserer og forbedrer billettsalget med skreddersydd kommunikasjon.
Lily er et premium automatiseringsverktøy som spesialiserer seg på å forbedre og effektivisere billettsalgsprosesser. Ved å integreres med eksisterende billettsystemer, tilbyr Lily en rekke funksjoner som SMS-markedsføring og nyhetsbrevutsendelser for å styrke kommunikasjonen med publikum. Verktøyet er utstyrt med intelligente segmenteringsfunksjoner som gjør det mulig for brukere å målrette spesifikke kunder basert på både historiske og nåværende data.
Med en brukervennlig designbygger, legger Lily til rette for enkel oppsett og administrasjon av kampanjer, noe som hjelper bedrifter med å vokse og nå sine forretningsmål gjennom forbedret kundeengasjement. Produktet er ideelt for arrangører eller bedrifter som ønsker å akselerere sitt billettsalg og forbedre kundenes opplevelse gjennom personlig tilpasset og målrettet kommunikasjon.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 5,362,219 |
Driftskostnader | NOK 5,577,270 |
Driftsresultat | NOK -215,051 |
Finansresultat | NOK -180,726 |
Resultat før skatt | NOK -395,777 |
Årsresultat | NOK -395,777 |
Egenkapital | Total: NOK -113,366 Opptjent: NOK -161,396 |
Gjeld | Total: NOK 5,544,050 Kortsiktig: NOK 2,263,000 Langsiktig: NOK 3,281,050 |
Eiendeler | Total: NOK 5,430,684 Omløpsmidler: NOK 540,162 Anleggsmidler: NOK 4,890,522 |