ITX tilbyr en leddet kontaktsenterløsning som samler flere kommunikasjonsformer for å effektivisere kundedialog.
ITX er et norsk selskap basert i Sandefjord som tilbyr en helhetlig kontaktsenterløsning, som effektiviserer kommunikasjon gjennom å samle telefon, SMS, chat, e-post og sosiale medier i én plattform. Selskapets teknologier inkluderer ITX Kontaktsenter, ITX Ticketing og ITX Dialer, som integrerer ulike kommunikasjonsformer for å forbedre salgs- og kundeserviceprosesser. ITX tilbyr også muligheter for skjermdeling og automatisk oppfølging av saker, noe som sikrer fullt eierskap og kontroll over kommunikasjon.
Ved å fokusere på nærhet til kundene, tilpasser ITX sine løsninger for å imøtekomme spesifikke behov og sikre pålitelig service. Med sine innovative løsninger ønsker ITX å gjøre daglig kommunikasjon mer effektiv for bedrifter, og tilbyr demonstrasjoner for potensielle kunder.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 38,213,887 |
Driftskostnader | NOK 24,839,226 |
Driftsresultat | NOK 13,374,661 |
Finansresultat | NOK 154,650 |
Resultat før skatt | NOK 13,529,311 |
Årsresultat | NOK 11,046,260 |
Egenkapital | Total: NOK 10,788,291 Opptjent: NOK 10,758,291 |
Gjeld | Total: NOK 19,467,185 Kortsiktig: NOK 19,467,185 0 |
Eiendeler | Total: NOK 30,255,476 Omløpsmidler: NOK 28,569,945 Anleggsmidler: NOK 1,685,531 |