Reduserer klimautslippene innen kultur- og kreativsektoren med innovative verktøy.
Green Producers Club har som mål å redusere CO2-utslippene fra kultur- og kreativitetssektorene med 55 % innen 2030, i tråd med Parisavtalen. De tilbyr et digitalt verktøy, Green Producers Tool, som hjelper med å måle og redusere utslipp fra kulturelle produksjoner som film, konserter, arrangementer og festivaler. Verktøyet består av fem moduler, som konstant utvikles i dialog med brukerne og basert på ny forskning.
Medlemmene i klubben får tilgang til ressurser som produksjonsveiledninger, seminarer og workshops, samt erfaringsutveksling gjennom kontinuerlige møter i blant annet Oslo og København. Klubben er en kunnskapshub med mål om å samle kulturbransjen for å oppnå bærekraftige standarder og beste praksis.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Macro Group AS | Selskap | 100 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 2,016,976 |
Driftskostnader | NOK 2,647,461 |
Driftsresultat | NOK -630,485 |
Finansresultat | NOK -1,763 |
Resultat før skatt | NOK -632,247 |
Årsresultat | NOK -632,247 |
Egenkapital | Total: NOK -532,247 Opptjent: NOK -632,247 |
Gjeld | Total: NOK 2,665,340 Kortsiktig: NOK 2,665,339 0 |
Eiendeler | Total: NOK 2,133,092 Omløpsmidler: NOK 2,133,092 0 |