Foocus.ai gir sanntidsinnsikt i sponsingsverdi og engasjement gjennom en avansert analyseplattform.
Foocus.ai er en avansert plattform som gir sanntidsinnsikt i sponsorverdi, engasjement og logoeksponering. Ved hjelp av smartalgoritmer og lydgjenkjenning overvåker plattformen et bredt spekter av mediekanaler, inkludert kringkasting, podkaster og sosiale medier som TikTok. Foocus.ai tilbyr tilpassbare rapporter i flere formater, som kan automatiseres via e-post, for bedre å forstå verdien av sponsorer i virksomheten.
Plattformen støtter merkevarer, rettighetshavere og idrettsutøvere ved å dokumentere og maksimere sponsingsverdi, og gir en helhetlig visning av alle sponsingsaktiva og innsikter som er tilgjengelige i sanntid. Dette gjør det mulig for brukere å sammenligne sponsingseffektivitet med andre markedsføringsinvesteringer, og tilpasse strategier for å maksimere avkastning. Foocus.ai sikter på kontinuerlig forbedring av metoder for måling og rapportering av sponsingsverdi, og tilbyr en intuitiv, modulær og fleksibel brukeropplevelse.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 2,398,854 |
Driftskostnader | NOK 2,220,485 |
Driftsresultat | NOK 178,369 |
Finansresultat | NOK 795 |
Resultat før skatt | NOK 179,164 |
Årsresultat | NOK 179,164 |
Egenkapital | Total: NOK 194,176 Opptjent: NOK 164,176 |
Gjeld | Total: NOK 3,427,738 Kortsiktig: NOK 1,427,738 Langsiktig: NOK 2,000,000 |
Eiendeler | Total: NOK 3,621,914 Omløpsmidler: NOK 2,443,163 Anleggsmidler: NOK 1,178,751 |