Filmgrail tilbyr digitale løsninger som øker billettsalget og forbedrer kinobesøkendes opplevelse.
Filmgrail spesialiserer seg på å tilby innovative digitale løsninger for kinoer som ønsker å forbedre sitt billettsalg og optimalisere filmopplevelsen for sine kunder. Ved å utvikle tilpassede apper og nettsider, hjelper Filmgrail kinoer med å skape en mer engasjerende og sømløs opplevelse for besøkende, både før, under og etter selve filmvisningen. Selskapet leverer løsninger som inkluderer markedsføringsverktøy, lojalitetssystemer, og sosiale funksjoner som brukeranmeldelser og planleggingsverktøy, for å stimulere interaksjon og lojalitet blant kinogjengere.
Filmgrail legger stor vekt på å forstå kundens spesifikke behov, og jobber tett sammen med kinopartnere for å utvikle løsninger som driver ekstra inntekter og forbedrer den generelle gjesteopplevelsen. Deres teknologiske plattform gir et helhetlig innblikk i kundeopplevelsen, og fremskynder kjøpsprosesser gjennom optimaliserte utsjekksløsninger.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 2,939,092 |
Driftskostnader | NOK 15,079,855 |
Driftsresultat | NOK -12,140,763 |
Finansresultat | NOK -227,066 |
Resultat før skatt | NOK -12,367,829 |
Årsresultat | NOK -12,367,829 |
Egenkapital | Total: NOK -11,663,312 Opptjent: NOK -24,004,995 |
Gjeld | Total: NOK 20,795,410 Kortsiktig: NOK 4,182,656 Langsiktig: NOK 16,612,754 |
Eiendeler | Total: NOK 9,132,098 Omløpsmidler: NOK 804,267 Anleggsmidler: NOK 8,327,831 |