ELS Gruppen tilbyr kundeklubbprogrammer for å styrke kundelojalitet.
ELS Gruppen spesialiserer seg på å skape og opprettholde kundetillit gjennom nøye oppbygde kundeklubbprogrammer som gir ekstra og uventede opplevelser. Slike opplevelser er strategisk plassert for å motivere kunder til å vende tilbake, noe som fremmer langvarige relasjoner. I en tid der kundelojalitet er på et historisk lavt nivå, tilbyr selskapet løsninger som hjelper bedrifter å skille seg ut fra konkurrentene ved å gi kundene grunner til å velge dem om igjen.
ELS Gruppens fokus på kundelojalitet innebærer å gi attraktive impulser som øker sjansen for at kunder kommer tilbake, dermed øker varigheten på kundeforholdene. Gjennom sitt arbeid møter de utfordringene til en moderne forbruker ved å bryte forbruksmønstre og stimulere lojalitet.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
European Loyalty Systems AS | Selskap | 250 | 50% | Ordinære aksjer |
Pecto Holding AS | Selskap | 250 | 50% | Ordinære aksjer |
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 10,795,110 |
Driftskostnader | NOK 9,644,632 |
Driftsresultat | NOK 1,150,478 |
Finansresultat | NOK 65,343 |
Resultat før skatt | NOK 1,215,820 |
Årsresultat | NOK 878,594 |
Egenkapital | Total: NOK 4,807,113 Opptjent: NOK 4,307,113 |
Gjeld | Total: NOK 3,889,275 Kortsiktig: NOK 3,889,275 0 |
Eiendeler | Total: NOK 8,696,387 Omløpsmidler: NOK 7,831,204 Anleggsmidler: NOK 865,183 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Enjoy Travel AS | Selskap | 40 | 10% | Ordinære aksjer |