Quinn er et kreativt byrå som spesialiserer seg i å koble mennesker med merkevarer gjennom engasjerende strategier.
Quinn er et kreativt byrå som har etablert seg som et ledende navn innen merkevarebygging, ved å koble mennesker til merkevarer. Byrået har erfaring med å jobbe med over 200 merkevarer for forskjellige bedrifter, startups og organisasjoner. Spesielt satser Quinn på å utvikle strategier som engasjerer publikum og skaper samtaler rundt produkter, noe som er avgjørende i konkurranseutsatte markeder som matsektoren.
Quinns filosofi er at for å gjennomføre et vellykket salg, må produktet være en del av samtalen blant folk. De legger vekt på kreativ energi og kommunikasjon for å sikre at merkevarene skinner i markedet. Gjennom disse strategiene har Quinn posisjonert seg som et kraftsenter for merkevareinnovasjon.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
petter tran | Person | 30,000 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 1,812,219 |
Driftskostnader | NOK 4,009,313 |
Driftsresultat | NOK -2,197,094 |
Finansresultat | Ukjent |
Resultat før skatt | NOK -2,197,094 |
Årsresultat | NOK -2,197,094 |
Egenkapital | Total: NOK -2,975,489 Opptjent: NOK -3,005,489 |
Gjeld | Total: NOK 3,171,248 Kortsiktig: NOK 3,171,248 0 |
Eiendeler | Total: NOK 195,759 Omløpsmidler: NOK 175,127 Anleggsmidler: NOK 20,632 |