Dignity Collective Norway utvikler og driver unike forbrukermerker med fokus på e-handel for skapere.
Dignity Collective Norway spesialiserer seg på å utvikle, finansiere, drive og utvide unike forbrukermerker i mote- og livsstilsmarkedet, med et spesielt fokus på e-handel. De samarbeider med talentfulle skapere, ofte influencers, for å analysere profilstatistikk og utforme produktkonsepter som er både autentiske og engasjerende for deres følgere. De tar ansvar for hele prosessen fra idéutvikling til produksjon, merkevarestrategi og logistikk for å sikre en tilfredsstillende kundeopplevelse.
Med egne lagerfasiliteter og logistikkpartnere håndterer de all operasjonell støtte og logistikkadministrasjon. Selskapet tilbyr også dyp ekspertise innen betalt markedsføring, strategier, kundestøtte, HR, digitale løsninger og juridiske spørsmål for å sikre sunn vekst av merkevarene til skaperne. Deres initiativ inkluderer også å samarbeide med skaperne om å velge veldedige formål som resonnerer personlig med dem.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Lifesong AS | Selskap | 30 | 65.2174% | Ordinære aksjer |
Bless Invest AS | Selskap | 16 | 34.7826% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 23,663,368 |
Driftskostnader | NOK 24,406,005 |
Driftsresultat | NOK -742,637 |
Finansresultat | NOK 2,642,814 |
Resultat før skatt | NOK 1,900,176 |
Årsresultat | NOK 1,900,176 |
Egenkapital | Total: NOK -4,887,276 Opptjent: NOK -6,517,276 |
Gjeld | Total: NOK 19,123,384 Kortsiktig: NOK 13,735,558 Langsiktig: NOK 5,387,826 |
Eiendeler | Total: NOK 14,236,108 Omløpsmidler: NOK 13,919,408 Anleggsmidler: NOK 316,700 |