Design House Oslo spesialiserer seg på pakningsdesign og merkevarebygging som styrker salget og kundelojaliteten.
Design House Oslo er et spesialistfirma innen pakningsdesign, merkevarebygging og visuelle identiteter. Med en omfattende erfaring i Norge, fokuserer selskapet på å skape, forvalte og styrke noen av landets mest suksessrike merkevarer. Deres designarbeid har vist seg å være effektivt, både med tanke på økt produktsalg og langvarig kundelojalitet.
De har jobbet med et bredt spekter av produkter, inkludert kjente navn som Drygolin Radler, Lofoten-produkter, Monstergod grøt, og KiMs. Deres prosjekter dokumenterer en sterk effekt i markedet, og selskapets kompetanse innen merkevarebygging lover å løfte kvaliteten og salget av produktene de arbeider med. Design House Oslo tilbyr innovative og kreative løsninger som både appellerer til kundens følelser og øker produktets markedsverdi.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Qhn AS | Selskap | 15,000 | 50% | Ordinære aksjer |
Q-haus Norge AS | Selskap | 15,000 | 50% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 1,077,361 |
Driftskostnader | NOK 1,045,919 |
Driftsresultat | NOK 31,442 |
Finansresultat | NOK -1,203 |
Resultat før skatt | NOK 30,239 |
Årsresultat | NOK 30,239 |
Egenkapital | Total: NOK 188 Opptjent: NOK -29,812 |
Gjeld | Total: NOK 455,219 Kortsiktig: NOK 455,219 0 |
Eiendeler | Total: NOK 455,407 Omløpsmidler: NOK 367,282 Anleggsmidler: NOK 88,125 |
Navn | Rolle | Type | Valgt av |
---|---|---|---|
benny ingemar ærlig | Daglig leder | Person | |
benny ingemar ærlig | Styrets leder | Person | Representant for A-aksjonærene |
petter arntzen | Styremedlem | Person | Representant for A-aksjonærene |