Daytwo bygger merkevarer gjennom innovative digitale produkter.
Daytwo er et selskap som fokuserer på å bygge sterke merkevarer ved å utvikle innovative digitale produkter og tjenester. Med et fremtidsrettet perspektiv arbeider Daytwo med en rekke prosjekter som utnytter den nyeste teknologien for å sikre at kundene deres ligger i forkant av markedsutviklingen. Daytwo tilbyr tjenester som spenner fra konseptutvikling til ferdigstillelse og lansering, med en dedikasjon til å forstå kundenes unike behov og skape løsninger som gir varige inntrykk.
Gjennom å samarbeide tett med kundene tilpasser de strategier for å fremme digital transformasjon og merkelojalitet. Med en sterk vektlegging på brukeropplevelse og design søker Daytwo å levere produkter som ikke bare oppfyller, men overgår forventningene.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 19,227,999 |
Driftskostnader | NOK 15,515,279 |
Driftsresultat | NOK 3,712,720 |
Finansresultat | NOK -7,807 |
Resultat før skatt | NOK 3,704,913 |
Årsresultat | NOK 2,897,108 |
Egenkapital | Total: NOK 2,572,274 Opptjent: NOK 2,272,274 |
Gjeld | Total: NOK 5,950,535 Kortsiktig: NOK 5,950,535 0 |
Eiendeler | Total: NOK 8,522,808 Omløpsmidler: NOK 7,061,569 Anleggsmidler: NOK 1,461,239 |
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Csme AS | Selskap | 10,000 | 33.3333% | Ordinære aksjer |
Chargo AS | Selskap | 4,286 | 2.2374% | Ordinære aksjer |