DaysOff forenkler administrasjonen av firmahytter for å øke trivselen og motivasjonen hos ansatte.
DaysOff tilbyr en velferdsordning for ansatte ved å administrere firmahytter og leiligheter både i Norge og utlandet. Gjennom deres portal kan ansatte enkelt booke kvalitetssikrede hytter og leiligheter til fjells og ved sjøen, noe som bidrar til økt trivsel og motivasjon på arbeidsplassen. DaysOff retter seg mot bedrifter som ønsker å forbedre sine velferdstilbud, og frigjøre administrativ kapasitet slik at de kan fokusere på sin kjernevirksomhet.
Tjenesten gir bedriftene mulighet til å tilby attraktive feriemuligheter til sine ansatte, og dermed styrke arbeidskulturen. DaysOff håndterer all administrasjon av firmahytter, og deres store utvalg av hytter og leiligheter sikrer en enkel og effektiv velferdsordning.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 1,911,019 |
Driftskostnader | NOK 1,516,017 |
Driftsresultat | NOK 395,002 |
Finansresultat | NOK -885 |
Resultat før skatt | NOK 394,117 |
Årsresultat | NOK 339,864 |
Egenkapital | Total: NOK 87,652 Opptjent: NOK 57,652 |
Gjeld | Total: NOK 3,065,811 Kortsiktig: NOK 3,065,811 0 |
Eiendeler | Total: NOK 3,153,463 Omløpsmidler: NOK 2,976,199 Anleggsmidler: NOK 177,263 |