CustomerTrends analyserer fremtiden innen kundeservice for å forberede bedrifter på nye utfordringer.
CustomerTrends spesialiserer seg på trender og analyser innen kundeservice, med fokus på å forberede bedrifter på fremtidens forventninger og opplevelser. De tilbyr en rekke tjenester og produkter, inkludert et abonnement der kunder kan holde seg oppdatert med de nyeste innsiktene innen kundeservice. CustomerTrends utvider sitt tilbud med innovative verktøy som CT Bot og CT ChatBot beta, som hjelper selskaper å forbedre interaksjonen med kunder ved å møte dagens dynamiske servicekrav.
Kundeserviceavisen og KSIndeks er også blant deres initiativer for å gi dybdeinnsikt i kundeservice og forbrukertrender. Podcasts tilbys som en annen måte å nå publikum på, utforske fremtidsscenarier og analysere hva som vil forme kundeservicebransjen i tiden framover.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 1,938,986 |
Driftskostnader | NOK 2,355,645 |
Driftsresultat | NOK -416,659 |
Finansresultat | NOK -13,153 |
Resultat før skatt | NOK -429,813 |
Årsresultat | NOK -429,813 |
Egenkapital | Total: NOK -728,876 Opptjent: NOK -1,053,306 |
Gjeld | Total: NOK 1,521,263 Kortsiktig: NOK 1,521,263 0 |
Eiendeler | Total: NOK 792,387 Omløpsmidler: NOK 203,503 Anleggsmidler: NOK 588,884 |