CPM Analytics fremmer kundevekst med spesialiserte verktøy for epost-markedsføring og analyse.
CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå som spesialiserer seg på å fremme kundevekst gjennom nøye kontroll og innsikt. Selskapet gir bedrifter verktøy og tjenester for å forbedre epost-markedsføring, prisovervåking og benchmarking. Ved å analysere epost-historikk, kan de identifisere hvilke kampanjer som presterer best og gi strategiske råd for optimalisering av markedsføringsstrategier.
CPM Analytics legger stor vekt på personvern og følger gjeldende lovgivning når det kommer til behandling av personopplysninger. Selskapet tilbyr også personlig rådgivning som hjelper virksomheter med å ta bedre, mer informerte forretningsbeslutninger. Deres verktøy for epost-markedsføring gir kunder mulighet til å skape mer effektive kampanjer gjennom emnegenerering og benchmarking av salgstall.
Gjennom prisovervåking og effektanalyser, kan bedrifter raskt tilpasse prisstrategier for å møte konkurransefortrinn. CPM Analytics benytter også dataanalyser for å forbedre brukervennligheten på sine nettsider, samtidig som de sikrer kundenes privatliv.
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 8,010,059 |
Driftskostnader | NOK 11,845,369 |
Driftsresultat | NOK -3,835,310 |
Finansresultat | NOK -128,022 |
Resultat før skatt | NOK -3,963,332 |
Årsresultat | NOK -3,963,332 |
Egenkapital | Total: NOK -2,321,036 Opptjent: NOK -6,427,268 |
Gjeld | Total: NOK 5,123,506 Kortsiktig: NOK 3,719,070 Langsiktig: NOK 1,404,435 |
Eiendeler | Total: NOK 2,802,470 Omløpsmidler: NOK 1,501,127 Anleggsmidler: NOK 1,301,343 |