Anvendt Kundeinnsikt forbedrer kunderekruttering og prosesser gjennom bruk av data og analysis.
Anvendt Kundeinnsikt hjelper bedrifter med å optimere sine kundeprosesser ved å bruke både interne og eksterne data for å forbedre salgspotensialet og redusere risikoen for tap. De tilbyr en rekke løsninger som inkluderer dynamisk kundekategorisering, automatisering av kredittgrenser, og løpende måling av datakvalitet. Selskapets løsninger er skreddersydd for å støtte både fysiske og digitale salgskanaler, noe som gjør det mulig for virksomheter å forbedre styringsinformasjon for eiere, styret, ledere og medarbeidere.
Anvendt Kundeinnsikt tilbyr rådgivning og abonnementsløsninger for å sikre kontinuerlig støtte og forbedring. Ved å bruke en kombinasjon av avansert analytics og kunstig intelligens, bidrar de til bedre styring, prioritering og utnyttelse av salgs- og kredittressurser. Selskapets visjon er å øke verdiskapingen hos sine kunder gjennom brukbar kundeinnsikt med fokus på kunderekruttering, kundepleie, kundevekst og kundegjenvinning.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Kjoi AS | Selskap | 750 | 50% | Ordinære aksjer |
Bi Partner Holding AS | Selskap | 750 | 50% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 2,310,000 |
Driftskostnader | NOK 1,661,083 |
Driftsresultat | NOK 648,918 |
Finansresultat | NOK -15 |
Resultat før skatt | NOK 648,903 |
Årsresultat | NOK 648,903 |
Egenkapital | Total: NOK 1,264,923 Opptjent: NOK 914,923 |
Gjeld | Total: NOK 839,899 Kortsiktig: NOK 839,899 0 |
Eiendeler | Total: NOK 2,104,822 Omløpsmidler: NOK 1,163,333 Anleggsmidler: NOK 941,490 |