Brandity er et strategibyrå som kombinerer markedsinnsikt med kreativ strategi for å hjelpe merkevarer lykkes.
Brandity er et strategisk innsikts- og rådgivningsbyrå som spesialiserer seg i å hjelpe merkevarer med å oppnå markedsinnsikt og posisjonering gjennom innovasjon og strategisk handling. De samarbeider med organisasjoner i ulike bransjer, inkludert energi, telekommunikasjon, utdanning, og kultur, for å bruke samfunnsvitenskap kombinert med kreativ kommersiell tenkning til å skape nye muligheter. Brandity tilbyr et bredt spekter av tjenester, inkludert strategisamlinger, workshops, foredrag, og webinarer som retter seg mot å gi bedrifter klarhet i prioriteringer og vekst.
De fokuserer på inkludering og samarbeid på tvers av organisasjonsnivåer for å skape inspirerende løsninger og implementere strategier som gir resultater. Brandity er kjent for sin evne til å kombinere dyp innsikt med praktisk strategisk implementering, noe som gjør dem til en verdifull partner for organisasjoner som ønsker å navigere i det komplekse markedet.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
Rebrand AS | Selskap | 1,000 | 100% | Ordinære aksjer |
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 4,331,369 |
Driftskostnader | NOK 4,728,814 |
Driftsresultat | NOK -397,445 |
Finansresultat | NOK 8,803 |
Resultat før skatt | NOK -388,642 |
Årsresultat | NOK -389,441 |
Egenkapital | Total: NOK 909,496 Opptjent: NOK 409,496 |
Gjeld | Total: NOK 1,339,226 Kortsiktig: NOK 1,183,221 Langsiktig: NOK 156,005 |
Eiendeler | Total: NOK 2,248,721 Omløpsmidler: NOK 1,979,948 Anleggsmidler: NOK 268,773 |