Brand Valley kombinerer strategi, design og bærekraft for å utvikle varige merkevarer og organisasjoner.
Brand Valley er et uavhengig strategikonsulentselskap etablert med 15 års erfaring innen designledelse og merkevarestrategi. Selskapet fokuserer på å kombinere designtenkning med utviklingsprosesser, og legger vekt på å bygge varige verdier og organisasjoner som genererer stolthet. Med en forsknings- og kunnskapsbasert tilnærming, guider Brand Valley klienter gjennom strategiske og utviklingsmessige prosesser, spesielt innen kommunikasjon og innovasjon.
Bærekraft er en kjernekomponent i alle deres prosjekter. De tilbyr konsulenttjenester og skreddersydde kurs i design-drevet innovasjon og strategiutvikling. Selskapets metodikk justeres kontinuerlig for å møte spesifikke kundebehov og komplekse utfordringer, og involverer nøkkelinteressenter for å sikre kvalitet og engasjement.
Brand Valley hjelper også klienter med innsikt, struktur og retning gjennom effektive modeller for strategiarbeid og utvikling, noe som understøttes av eksempler fra tidligere klientprosjekter.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
monika hestad | Person | 800 | 80% | Ordinære aksjer |
anders grønli | Person | 200 | 20% | Ordinære aksjer |
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 1,239,276 |
Driftskostnader | NOK 1,202,491 |
Driftsresultat | NOK 36,785 |
Finansresultat | NOK 1,909 |
Resultat før skatt | NOK 38,694 |
Årsresultat | NOK 31,207 |
Egenkapital | Total: NOK 664,668 Opptjent: NOK 634,668 |
Gjeld | Total: NOK 259,677 Kortsiktig: NOK 163,013 Langsiktig: NOK 96,664 |
Eiendeler | Total: NOK 924,345 Omløpsmidler: NOK 576,718 Anleggsmidler: NOK 347,627 |