Brand Cognition spesialiserer seg på å utvikle effektive merkevarestrategier.
Brand Cognition er et spesialisert selskap innen merkevarestrategi og merkevarearkitektur. De arbeider med en rekke velkjente bedrifter som DNB, Schibsted, Helsetilsynet, Grilstad, Coop og Kondomeriet. Selskapet tilbyr omfattende tjenester like dybdeinnsikt i merkevarer, strategiplanlegging og opplæringsprogrammer gjennom merkevareskoler.
Målet er å levere strategisk innsikt og veiledning for å styrke og utvikle merkene til kundene. Brand Cognition implementerer bruk av informasjonskapsler og lokal data lagring for å forbedre og tilpasse brukeropplevelser på deres nettsider. Informasjonen som lagres slik som nettleserdata og aktivitetslogg brukes ikke til å identifisere brukere personlig, men for å optimalisere innhold og funksjonalitet.
Selskapet legger stor vekt på å gjennomføre prosjekter effektivt ved å tilby skreddersydde løsninger og tjenester for forskjellige behov innen merkevarebygging.
Periode | 2022-01-01 til 2022-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 5,169,359 |
Driftskostnader | NOK 4,834,465 |
Driftsresultat | NOK 334,894 |
Finansresultat | NOK -3,230 |
Resultat før skatt | NOK 331,664 |
Årsresultat | NOK 258,072 |
Egenkapital | Total: NOK 3,464,425 Opptjent: NOK 2,351,425 |
Gjeld | Total: NOK 1,753,592 Kortsiktig: NOK 1,753,592 0 |
Eiendeler | Total: NOK 5,218,017 Omløpsmidler: NOK 5,218,017 0 |