AM PM Brands skaper innovative House Brands som gir lojalitet og øker markedsandeler.
AM PM Brands har et klart fokus på å utvikle innovative og bærekraftige House Brands som skaper varige kundeforhold og styrker markedsandeler. Selskapets visjon er å tilby løsninger som gir økt gjenkjøp og lojalitet blant kundene. Med en omfattende forståelse av markedstrender og forbrukerbehov, dedikerer de seg til å lage merkevarer som resonnerer gjennom hele døgnet – fra morgen til kveld.
AM PM Brands legger vekt på en strategisk tilnærming i etablering og vekst av merkene, med målrettet fokus på langsiktig suksess. Gjennom kreativitet og innovasjon tilpasser de sine produkter og tjenester for å møte endrede krav, samtidig som de sikrer høy kvalitet og merverdi for sine kunder.
Periode | 2023-09-07 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | Ukjent |
Driftskostnader | NOK 940,431 |
Driftsresultat | NOK -940,431 |
Finansresultat | NOK -19,999 |
Resultat før skatt | NOK -960,430 |
Årsresultat | NOK -960,430 |
Egenkapital | Total: NOK 569,570 Opptjent: NOK -960,430 |
Gjeld | Total: NOK 698,678 Kortsiktig: NOK 698,678 0 |
Eiendeler | Total: NOK 1,268,248 Omløpsmidler: NOK 1,268,248 0 |