Allegro kombinerer kreativitet og teknologi for effektive markedsføringskampanjer.
Allegro er et kommunikasjonsbyrå som tilbyr omfattende tjenester innen konseptutvikling, strategi, markedsføring, design og kommunikasjon. Selskapet kombinerer kreativitet og teknologi for å utvikle effektive kampanjer som fanger oppmerksomheten til målgruppen. Allegro har samarbeidet med flere selskaper for å skape engasjerende innhold, inkludert en serie stop-motion filmer for Gokstad Akademiet for rekruttering av nye elever, og kommunikasjonsstrategier for Jotun rettet mot arkitekter og utbyggere.
De har også utviklet en konseptuell firmapresentasjon for Repstad Anlegg. Allegro bistår også med teknisk implementering av nye teknologier, som Google Consent Mode v2, for å sikre at deres klienter overholder personvernlovgivning. Gjennom kreativt design og strategisk kommunikasjon, jobber Allegro for å skape resultater og begeistring hos sine kunder.
Navn | Type | Aksjer | Eierskap | Aksjeklasse |
---|---|---|---|---|
erling lind | Person | 12,580 | 96.7692% | B-aksjer |
erling lind | Person | 420 | 3.2308% | A-aksjer |
Periode | 2023-01-01 til 2023-12-31 |
Regnskapsprinsipper | Regnskapsloven alminnelige regler |
Driftsinntekter | NOK 1,779,316 |
Driftskostnader | NOK 185,864 |
Driftsresultat | NOK 1,593,453 |
Finansresultat | NOK -176,933 |
Resultat før skatt | NOK 1,416,520 |
Årsresultat | NOK 1,416,520 |
Egenkapital | Total: NOK 16,911,131 Opptjent: NOK 15,461,794 |
Gjeld | Total: NOK 5,010,136 Kortsiktig: NOK 16,886 Langsiktig: NOK 4,993,249 |
Eiendeler | Total: NOK 21,921,267 Omløpsmidler: NOK 20,296,308 Anleggsmidler: NOK 1,624,959 |